Frukost på sängen




Imorse kom älskling in med frukost på sängen till mig och bebis(som han så sött utryckte sig) :) Han hade gjort mackor med olika pålägg, bland annat ägg & kaviar, ost, skagenmjukost & skinkost. Påläggen hade han gjort i olika söta kärleksmotiv. Ett glas mjölk och en kopp kaffe till det. Jag blev överaskad och såå glad och gott va det :)

Efter jag legat i sängen och myst till frukosten gick jag upp. Jimmy började tvätta nya sommardäcken, bytte till dom på bilen, tvättade bilen in och utvändigt... Jag tvättade fönstren i vardagsrummet, va skitnoga så nu jävlar hoppas jag dom är bra. Sen har jag storstädat, dammsugit, dammat och torkat golv i hela lägenheten. Nu är det rent och snyggt här hemma.

Madde ringde och fråga om jag ville komma över till henne och grilla ikväll. Nice, jag har varit sugen på grillat länge så jag ska dit. Hon ska hämta upp mig om några timmar så ska vi åka och handla lite.

En underbar lördag med andra ord.

Love

.:Nypan:.










jag älskar dig jimmy
<3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0