Fullspäckat




Slänger in ett snabbt inlägg.

Igår va jag och jimmy till gävle sjukhus för lite info och rundvisning på BB. Mysigt på avdelningen men små rum. Hoppas fan att jag slipper ligga på två-sal, då dör jag! Jag vill ha enkelrum, det har jag oxå skrivit i mina papper till förlossningen. Fick rundvisning och lite info om det mesta, vad som kommer hända där och vilka prover bebisen kommer att "råka ut för" mm. Såg en liten nyfödd bebis också, åå va söt den va :P Vi kollade även på en film om amning. När vi va klar där efter nån timme så åkte vi till pressbyrån och köpte glass, magnum double. Den finns ju bara där så. Hoppas du inte får begär på denhär glassen nu sa jimmy, då blir det jobbigt och en dyr jävla glass om man ska behöva sitta och åka till station i gävle varje dag. Hahah.

Nu ska jag iväg till frissan, brukar ta typ 3 timmar där.. Antar att jag blir missnöjd som vanligt men men det är bara att bita ihop. Sen blir man ju rätt mkt fattigare oxå, sist gick kalaset på 1750kr! Men jag ser förjävlig ut i skallen så jag måste dit.

Efter frissan ska jag plugga med Lotta. Sen ikväll kl 19 kommer K med hennes katt M som jag ska klippa/raka. Den stackarn får så fruktansvärt mkt tovor i pälsen.

En fullspäckad dag med andra ord.

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0