Fullt upp



Jag har haft så mkt att göra på sistonde, har inte haft tid eller ork att uppdatera. Ska göra en kort sammanfattning...


Fredag: Va i skolan hela dagen på föreläsningar, 8:30-16:30. Kom hem, vilade lite. Sen storstädade jag lägenheten.. Jimmy va ute i gävle med jobbet.. Runt kl 00:30 ringde han och va påväg till M, han ville att jag skulle komma för T va där med några vänner. Jag va aptrött med åkte endå dit. Satt hemma hos dom en stund, sen gick vi ner på eight ball på stan. Va där till typ 2:30, sen började vi dra oss hemåt. Jimmy drog med sig D hem hit, dom hade lite efterskiva..

Lördag: Följde med Madde och kollade på en bil, en snygg saab som hon köpte. Efter det skjutsade hon mig och jimmy till bastfallet, där stog bmw´n och väntade på att bli lagad. Jimmy skruvade lite med den. Vi kom inte hem förrän typ 10 på kvällen. Då gick jag till mamma & pappa, dom va hundvakt åt wilma så jag gick dit och hade lite mys med henne tills hon skulle hem.

Söndag: Slappdag heeela dagen. Jag har varit duktig och hållt mig från onyttigheter jättelänge, men i söndags lyxade jag till det med en kebabrulle och choklad!

Måndag: Pluggade med L på stan typ 10-15, vi gjorde klart seminarieuppgifterna. Efter det åkte jag med farmor & farfar till ica, hjälpte henne handla grejjer till två smörgåstårtor.

Tisdag: Satt hemma hos Lotta 9-16:30 och pluggade, vi hann göra jättemkt på en inlämningsuppgift. Efter det åkte jag hem och gick direkt till farmor och gjorde två stycken smörgåstårtor. Jimmy kom dit och när jag va klar åkte vi och kollade på en bil, en fin saab. Kom hem lagom till despret houswives, jag va trött som ett as efter en lång och slitsam dag!


Jag har haft fullt upp hela dagarna och idag så va jag ledig så då passade jag på att VILA för en gång skull. Hade ingen väckarklocka på, vakna runt 10:30. Låg och drog mig i sängen till 12. Duschade lääänge.. Sen plockade jag lite här hemma.. Fixade iordning mig, pyntade lite påskris.. Sen tog jag en powernap med jimmy på soffan när han kom hem från jobbet. En riktig skön slappdag med andra ord.

Nu ska jag snart iväg, ska till farmor och gratta henne. Hon fyller år idag, GRATTIS kära farmor <3 Jag ska frossa tårta och kaker. Typiskt att jag ska till bm imorron och väga mig, men men jag tänkte fan ÄTA massa gotta ikväll! Skit samma om det blir nått kg + på vågen. Jag har ju faktiskt stått still i några veckor nu tack vare att jag tagit så många promendader :)


.:Nypan:.

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0