Glad Påsk



Passar väl på att slänga in ett glad påsk. Inte för att jag har några som helst påskkänslor men men...

Igår va jag och jimmy & storhandla på ica. Handla man för minst 300kr fick man köpa lösgodis för 2.95kr/hg, man fick köpa max 2kg/kund. Gissa hur mkt vi köpte? Jo 2kg hehe ;P Det gick på 59kr, underbart ;)

Snart ska jag iväg till min kusin, han fyller 14år. Fattar inte hur fort tiden rinner iväg, det va inte länge sen han va en liten plutt ju.

Hoppas ni har en underbar dag i det härliga vädret

.:Nypan:.



2011-04-22





Kommentarer
Postat av: Jessica

jag var in på coop i birsta för att köpa blöjor. skulle köpa för 300. om man handlade för 300 fick man köpa lösgodis för 19kr kilot. handlade för 30kr, 1.6kg ;) hahaha, oooops....!!!

2011-04-22 @ 19:47:31
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha fan det va ju ännu billigare, och jag som tyckte jag gjorde ett kap med mina 29 kr/kg :P Klart man måste köpa massor när det är så billigt ;P

2011-04-22 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0