Helgen




I fredags, ja vad hände då? Tvättade iaf hela kvällen... Mer kommer jag inte ihåg :P

Igår(lördag). Då åkte jag med jimmy till bastfallet och han skruva med bilen hela dagen. Jag kollade på ett tag, sen gick jag in och pluggade lite. Tog med mig så jag kunde läsa på till dom två muntliga proven jag har på tisdag.. Tänkte att de va lika bra att följa med dit och ta med mig skolarbete, för sitter jag hemma så pluggar jag inte, det vet jag. Och lite fick jag gjort iaf :P Igår kväll när vi hade kommit hem hörde M av sig, hon ville ha skjuts till gävle. Jag va sååå trött och hade ingen lust, men tjänster och gentjänster, jag hämtade upp henne och skjutsade henne till gävle. Sen efter det hämtade jag upp jimmy och vi åkte till ica, han va godissugen, ovanligt? Efter det kikade vi på film, 2 st. Eller jag såg bara 1½, jag somnade.. Dom va iaf bra :P Ska även säga att jag åt bara pyttelite mörk choklad, försöker hålla mig från onyttigheter.

Idag (söndag), ska strax göra mig klar för att gå upp på stan och plugga med L. Vi tänkte köra några timmars plugg till tisdag, det känns jäävligt behövligt. Åh jag tror faktiskt jag kommer bli underkänd, kommer få black out när jag ska svara inför allihopa. Snälla gud ge mig frågor som jag verkligen kan!!!

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0