Promenad



Gick och hämtade Wilma för att ta en promenad. Ringde mamma och fråga om hon skulle med, hon höll på med mat så jag gick dit och käkade sen gick vi ut. Vi gick runt stan, tog väl 1 timme kanske. Tror nästan att det blev lite för långt, fick ont i höften, fötterna värker och det värker lite "neråt" nu.. Kanske borde inse snart att jag är gravid i 8:e, snart 9:e månaden och kan inte vara lika aktiv som förut :P  Det va iaf skönt att röra sig, och vädret var ju underbart. Wilma blev iaf superglad över att få träffa mig och få följa med ut :)

Nu ligger jag och kollar på en unge i minuten, helt sjukt att jag själv kommer vara med om detdär om några veckor.. Jag är förväntansfull och nervös inför vad som komma skall.

.:Nypan:.






Snömonstret Wilma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0