Röra på fläsket




Va som sagt och grattade min kusin idag. Käkade lite tårta och kakor, ajjabajja. Nu ikväll har jag varit hos mamma(o pappa) och käkat lite påskmat, bland annat janssons frestelse som är min favvorätt, såååå gott ;P Efter vi käkat gick jag till farmor & farfar och hämtade wilma för att ta en promenad. Mamma hängde också med. Det blev långsvängen runt stan, det är väl ca 4.5 km. 

Nu väntar jag på att jimmy ska komma hem från jobbet, då blir det en film och mys framför tv´n. Bebis har bökat i magen hela dagen, nästan så det har gjort ont ibland. Ska erkänna att jag har lite ont längst ner i magen nu, det värker lite.. Men så har jag haft förut också, inget att oroa sig för.. 

Idag har jag 23 dagar kvar till beräknad förlossning.. God damn va tiden går fort.. 

.:Nypan:.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0