Ryggont



Nyss kommit hem, det va inte skola till 14 som jag skrev utan de va till 16.30! Usch fyfan va segt, jag börjar bli fruktansvärt skoltrött! Madde sa till mig härom dagen - jag fattar inte hur du pallar att plugga igen. Ne, jag förstår fan inte heller alltså. Men det är ju bra med en utbilding, jag får se det så. Fast jag börjar tvivla på om det är dehär jag vill jobba med, vägrar jobba på en vårdavdelning iaf! Jag vill ju jobba med djur igen, det var så underbart. Synd att man hade en egotrippad fittchef utan hjärna som blåste mig på pengar och va allmänt störd i huvudet så jag "va tvungen" att sluta. Jag gick självmant, klarade inte av detdär stället en sekund till. Usch och fyfan, utnyttjad till tusen. Jag tog så jääävla mkt skit. Men mycket lärde jag mig också utav dendär situationen. Har nog växt ganska mkt som människa, aldrig mer ska jag ta så mycket skit, jag ska verkligen stå på mig själv i fortsättningen! Hmm nu spårade dethär inlägget lite, hah.

Aja imorron är det skola 8:30-14.00. På fredag är det 8:30-17.00. Föreläsningar bara, fyfan va det suger! Jag vet inte om jag pallar, mig rygg dödar mig. Just nu värker den som fan oxå. Funderar på att ringa barnmorskan och fråga om man får låna hem "tens". Det är små grejjer man sätter på huden som skickar elstötar. Har hört mkt positiva saker om det.. Kanske kan hjälpa mig? Skulle vara guld värt.

Kanske ta en promenad nu? Sen laga mat.. Undra om jag kanske ska göra köttfärsbiffar, de lät gött. Då blir nog älskling glad också.

.:Nypan:.



En gammal bild från -08 när jag pluggade matte B och
naturkunskap B på komvux. Har man tråkigt i skolan
så får man helt enkelt göra det roligt, något som
jag och S va bra på, haha ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0