Segt



Här ligger man i soffan och degar, är rastlös men vet inte vad jag ska hitta på.. Alla är väl ute och super och har trevligt i solen... Så vad har jag gjort idag då? Nja inte mkt, bara varit hemma.. Myst med jimmy, lagat mat, duschat, suttit lite i solen, diskat, dunkat musik och kollat på despret houswives.

Funderar om jag ska gå och hämta wilma och ta en promenad. Det borde ju inte vara nån fara att gå långt? Vill ju inte sätta igång förlossningen direkt. Igår blev jag lite fundersam om promenaden verkligen va bra för det värkte längst ner i magen och jag kände hur huvudet hade sjunkigt längre ner i bäckenet. Men idag ligger det inte lika långt ner igen och värken är borta.. Aja de visar sig hur de blir ;P


.:Nypan:.





























April 2009 när jag och Jekkan campade
och firade påsk på campingen i ockelbo.
Vi hade så jävla roligt ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0