Skötbordet




Som jag skrev förut så hämtade jimmy ett skötbord i sthlm i torsdags när han va dit med R och hämtade en soffa. Idag började vi sätta upp det men jimmy lackade ur, gav upp och gick ut och skruva med bmw´n ist. Jag ringde hit morsan så vi har kämpade som fan i typ 1½ timme. Efter några hål för mycket om massa krångel så sitter nu äntligen skötbordet på plats. Haha fyfan va jag garva emellanåt, ni skulle sett oss :P Det va ju så jävla tungt, inte lätt att få upp det på väggen ovanför toan och få dit hålen på rätt plats.

Nu sitter det iaf där och jag kunde inte hålla mig från att inreda det med bebisprylarna vi köpt :P Det ska bara köpas en skötbädd till det sen men det ska vi köpa när lillen är ute, det blir en blå eller en rosa.

.:Nypan:.












Tror nog att det blir nån av domhär 
skötbäddarna med motivet Pingu.
Fina färger tycker jag iaf :)




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0