Söndag




Igår(söndag) tog jag en promenad med Madde och hundarna. Sen åkte vi och jimmy till valbo och lämnade in två av jimmys telefoner på elgigaten. När vi kom hem grillade jag, jimmy, Madde, T och R(+lilla T & P) här hemma. Gött och trevligt va det..

Idag kom Lotta hit kl 9, vi skulle kolla på hemtentan ihop som lades ut kl 9 imorse. Vi blev galen på frågorna och bestämde oss för att sitta ihop ist för enskilt som vi hade planerat. Jag följde med henne hem och blev kvar där till kl 19 nu ikväll! 8 timmar i sträck satt vi och skrev och skrev, fy fan säger jag bara. Jag fattade inte ens frågorna, och ännu mindre svaren jag skrivit när jag läste igenom allt innan jag skickade in den. Nej det blir nog omtenta, har en stark känsla av det :(

Ska även tillägga att jag hade en trevlig kväll i lördags med Madde här hemma. Vi grillade och hade trevligt. Hon tyckte synd om mig för hon skulle dricka alkohol så hon köpte med ett alkoholfritt bubbelvin till mig. Tack för den, gott va de :) Kl 12 skjutsade jag upp henne på stan till krogen, själv åkte jag hem för att döa ett tag i soffan innan sängen väntade.

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0