Stranden



Idag ringde morsan och väckte mig, hon och G låg på stranden och stekte. Hon sa att jag kunde ta hennes bil och komma dit om jag ville. Why not tänkte jag, gjorde mig klar sen åkte jag dit en sväng. Hittade ett par gamla fotbollsshorts som jag kunde ha, och en gammal sliten bikiniöverdel. Va där i typ två timmar och solade. Min albino-hud tyckte dock att det blev förlänge trots solskyddsfaktor på 20 och jag blev lite röd och det svider lite. Är så less på att vara så vit, jag har så svårt för att bli brun.

Åkte hem strax efter kl 14, duschade och gjorde mig klar sen åkte jag, mamma och G till valbo. Morsan tyckte jag skulle inhandla nå nya kläder, jag kan ju knappt ha nått längre hah. Det blev en ny bh, en beige slät. Den va verkligen ett bra köp för jag har bara en svart nu som jag kan ha, och svart lyser ju igenom alla ljusa kläder. Gissar på att denhär kommer bli välanvänd, plus satt den perfekt (köpte en as-stor storlek som va perfekt, hah). Sen köpte jag ett rött långt linne med knappar på cubus, och en svart-grå-randig mammatröja på h&m. Eller det va mamma som betalade för linnet och tröjan, tack mami <3

Nu ikväll va jag och jimmy över till mamma och pappa och käkade grillat. Gött va det men jag fick inte i mig så mkt.. Nu har jimmy åkt till jobbet, tråkigt :( Imorron väntar skola, metodövning om dödsfall. Kan bli intressant.

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0