Tisdag



Idag har jag varit i skolan på förmiddagen, hade metodövning om dödsfall. Mycket snack sen fick vi göra iordning dockor som va "döda". Det va väl rätt intressant.. Efter det åkte jag hem, slappade här hemma sen somnade jag på soffan i två timmar. När jimmy kom hem från gymet åkte vi till två bilskrotar i kungsgården, vi letade efter en reservdel till bmw´n. Hittade den på en av skrotarna. Efter det åkte vi till jysk och köpte lakan till spjälsängen, och tre små svarta korgar som ska stå ovanpå skötbordet. Fint blev det.

Nu ikväll har vi bara varit hemma och slappat i soffan, tvättat har vi också gjort. Jimmy har precis åkt till jobbet och jag har hämtat in den sista tvätten från tvättstugan, vikt det som va torrt och hängt upp det som fortfarande va blött.

För övrigt ska jag nämna att vi köpte mjukglass på coop och faan va irriterad jag blev. Fick huuur lite som helst, och 50 spänn betalade vi. Då fick vi ingen smak heller för den hade dom inte fått fart på. Jag trodde hon skulle slänga den första glassen hon gjorde för den såg helt cp ut och de va pytteliten, sen gav hon mig den, gah. Mjukglassen låg ner som en halv cirkel på struten, aja svårt att förklara. Och när hon sa 50 spänn höll jag på att tappa andan. Aja nog om mitt mjukglassdilemma ;P Lika bra att det va lite glass för jag ska ju inte äta såntdär.

.:Nypan:.



Såhär ska en mjukglass se ut! Watch and learn coop!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0