Vår




Nu är det verkligen vår ute, så jäävla härligt. Solen skiner, snön tinar och det är inte direkt kallt ute. Jag längtar till sommaren, åå fasen vad jag längtar. Dock tyvärr får man inte gå och vara smal och snygg, småfet och blek kommer jag väl bara men men bara att bita ihop för jag kommer ju ha en liten plutt :)

Idag har jag suttit på stan med Lotta och pluggat inför våra två muntliga tentor. Känns som jag kanske kommer köra imoron.. Känns som jag har rätt bra koll på smärtan nu, men fan psykologin vette tusan med alla dess olika mediciner och deras verkningssätt.. Aja det går som det går. Om jag klarar mig imorron så kan jag slappna aaaav, sen är det bara några grupparbeten och en hemtenta som ska in..

Ska även berätta att bebisen har vänt sig rätt igen, tack och lov! :P Igår kväll/inatt gjorde den det, nu känner jag huvudet "där nere" igen och den sparkar uppåt och åt sidan, inte ner mot blåsan.. Bebisen kanske inte är så stor endå som jag trott om den fortfarande kan snurra runt där inne, kan ju hoppas iaf, vill ju inte föda en klump på över 4 kg. Hoppas den är liten :P Nu får den fasen stanna i dethär läget innan det är dags att komma ut. Fullt fart är det i magen iaf, har varit det typ hela dagen. Just nu ligger den och har hicka stackarn, hela magen "tickar" på mig :) -mysigt-

.:Nypan:.




Jäser i soffan med kaggen som börjar bli stooor








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0