Aldrig svika dig




En gång lovade du mig att aldrig svika mig, att alltid vara ärlig och aldrig gå bakom min rygg. Ord jag trodde på. Jag har blivit sviken många gånger i mitt liv och lovade mig själv att aldrig gå på skiten nåmer, men endå valde jag att tro på dina ord, att lita på dig. Och det har jag gjort, tills i tisdags... Tydligen är man ärlig när man berättar en sak efter 3 veckor. Tydligen ljuger man inte när man håller sanningen bakom min rygg. Tydligen har man inte gjort nått fel eftersom sanningen kom fram(till slut), de tog ju bara ett x antal veckor. I mina ögon är det lögn, i mina ögon är det att gå bakom ryggen på en. Det spelar fan ingen roll att det "bara" tog tre veckor, du har svikit mig. Din ursäkt va att det inte har funnits nån tid att berätta. Det finns väl för fan alltid tid. Men tydligen inte enligt dig.. Enligt dig har du inte ljugit, du har bara inte haft tid att berätta. Sånt jävla bullshit!

Du träffade henne för att rena ditt samvete, men i samma stund så går du bakom min rygg och sårar mig så förbannat. Nej jag är inte så ledsen för att du träffade henne, jag är ledsen över att det skedde bakom min rygg och att du ljugit om det fram tills i tisdags. Först behandlar du mig så som du gjorde, sen åker du iväg och ringer dit henne, fyfan.. Jag och Noel fick klara oss själv, jag grät mig genom natten, och du satt där med henne och jag va alldeles ovetandes. Och du ljög för mig.. Och dina ord om att det inte funnits nån tid till att berätta, KYSS MIG I ARSLET. Du har fan kunna berättat det på en gång eller dagen efter när redan allt va förstört.

Nä fan, äckligt beteende och de gör så jävla ont. Det gör ont att veta att jag inte betyder mer. Hoppas det va värt det, hoppas ditt samvete är renat nu, för jag menar du har ju inte gjort nå fel...

Äh har så mkt att skriva men tänker inte gagga mer nu. Få se hur denhär skiten slutar. Nu är jag lixom tillbaka, nu kan jag inte ens lita på dig. Varför fortsätta med nån som man inte kan lita på.. Ska jag jämt gå nu och fundera på om "sanningen" snart ska fram eller, ska jag alltid behöva fundera om det är nått du döljer? För tydligen är man ärlig om man först ljuger, sen berättar sanningen! Tänk om jag skulle ha gjort likadant mot dig, hahah fyfan vilket hus i helvete de hade blivit då. Du har iaf lovat att aldrig göra så mot mig igen. Ska du göra nått eller har gjort nått så ska du berätta det på en gång. Jag hoppas du håller det, för jag älskar dig och vill leva med dig men för att kunna göra det måste man ju vara ärlig mot varann och kunna lita på varann.


Förstår bara inte hur du kunna göra så mot mig...


Dead Rose Love Black






trasig.





Kommentarer
Postat av: Therese

Vad är det som har hänt? Är det Louise som han har träffat? Tänker på dej gumman, hoppas allt löser sig till det bästa! Kramar

2011-08-12 @ 09:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0