Dött




Dött här, i know.. Har inte tid att skriva, orkar inte skriva... Så va har hänt på sistonde? För mkt för jag ska orka skriva :P På måndag börjar skolan, börjar få ångest =/ På tisdag är min första praktikdag, my good hur ska dehär gå.. Gör jag fel, borde jag stanna hemma ist..? Jaja funkar de inte är de bara att strunta i de 10 första veckorna som jag hade tänkt från början.

Skrev tenta igår(fredag). Läkemedelsräkning. Tror att jag klantade mig, gjorde ett jävla slarvfel. Tror att jag skrev att 5000/5000 är 5(!). Det är ju för fan 1... Svaret skulle bli 1 ml... Skrev upp svaren på en lapp innan jag lämnade in tentan och gick ut.. Jämförde med mina klasskompisar utanför, och jag har skrivit 5 ml. Vet inte om jag skrivit av fel eller om jag råkade göra dedär jävla slarvfelet. Troligen har jag tabbat mig så jag måste göra om tentan :( (och nej matte-talen är inte sådär enkla, detdär va bara sista delen av hela uträkningen) :P

En sak till, jag är sjuk. Jag som sällan blir sjuk.. Förkyld och nackspärr, yeey!

Lagade mat ikväll för ett helt kompani. Köttgryta(fläskfilé) med typ tusen ingredienser, gött som fan blev de. Hela jävla grytan blev proppfull, vet inte hur många liter den rymmer. Kan ju nämna lite som va i grytan; en flaska rödvin, creme fresh, grädde, gul lök, purjolök, morötter, paprika, champinjoner, kantareller, ärtor, enbär, svartvinbärsgelé... Aja jävla gött blev de iaf :P 

Okej de blev ett litet inlägg endå.

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0