Första dagen




Idag va första dagen på praktiken, gick väldigt bra och det va trevlig personal. Min handledare är underbar. Vi tog det bara lugnt tills efter lunch, då åkte vi iväg till österfärnebo och åkte hem till lite folk för sjukvård i deras hem. Vi är inte på hälsocentralen hela dagarna utan vi kommer åka iväg på lite hemsjukvård och sånt :) Idag gjorde jag inte så mycket, tog nått blodtryck och delade medicin i en dosett. Får väl se va morgondagen har att bjuda på :)

Det har gått bra för jimmy och noel idag, noel har varit snäll. Idag när jag kom hem höll jimmy på med mat, men jag fick inte gå in i köket för de va en överaskning. Han höll på typ i 2 timmar innan de blev klart, sen blev jag serverad mat i vardagsrummet. Tack älskling, det va jättegott och de va så skönt att slippa tänka på mat idag <3

Jimmys moster ringde ikväll, hon hade vunnit 8 inträdesbiljetter + åkband till gröna lund på söndag och frågade om vi ville följa med, så vi bestämde oss för att göra det :) Hoppas bara det blir bra väder. Ska bli skoj att åka dit, de va 2 år sen sist vi va där. Vi ska åka kärlekstunneln med Noel och kanske nån annan karusell ;P


Hoppas ni andra klasskamrater har haft det bra på första praktikdagen idag!

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0