Praktik




Ska väl knåpa ner nån rad här innan jag går och lägger mig.

Va i skolan idag, 9:30-16.00. Va lite småjobbigt att va ifrån Noel, jag saknade han massor. Hade massa info om praktiken i skolan, vi ska ju ut på 15 veckor nu. Imorron börjar de, shiiiit. Jag är förväntansfull, det känns på nått sätt bra. Ska vara på en hälsocentral i hedesunda, lite långt att åka men det är bara att bita ihop. Ett bra ställe har jag hört, jag hoppas det. Har pratat med handledaren på telefon, hon lät riktigt trevligt. Det bådar gott!

När jag kom hem gick jag upp på stan o mötte jimmy och noel, soom jag längtade! :) Dom hade haft det bra idag, de hade varit ute på massa saker :)

Här hemma fick vi besök av R med familj, trevlans. Efter de gick vi och handlade sen gjorde jag kycklingpaj med purjolök och lite annat gott i. Jimmy blev utringd på jobb inatt =/ Tråkigt, men det är ju bra med pengar..

Jag och Noel har myst massor ikväll, han är såååå go på kvällarna. Ligger bara och myser som värsta mysmysen. Jag har bäddat ner han i dubbelsängen ;P Tänkte att han får sova där med mig inatt när jimmy jobbar. Annars sover han i sin säng tills han vaknar på natten och vill ha mat, då brukar jag flytta över han. Men nu ligger han i dubbelsängen och sover, han är så söt. Ska snart krypa ner hos honom <3

Ja som sagt imorron börjar praktiken. Kommer gå 7:45-17:00 tror jag. Tar väl ca 35-45 minuter att åka med bil, bläh va långa dagar =/

På fredag fyller jimmy år, 26 år blir han. Vi har biljetter till fyra små rum i skutskär. Eddie Meduzas son ska spela där. Mamma och pappa är i turkiet så den barnpassningen sket sig. Vi tänkte först strunta i att åka till skutskär eftersom vi inte har nån passning till Noel, men nu ska han nog sova i bastfallet (vi åker dit på natten efter krogen). Vi är där tills Noel somnar, sen åker vi iväg och kommer hem på natten. Madde skulle skjutsa oss tror jag. En jävla bit att åka men det är hon fan skyldig efter alla gånger man häntat henne mitt i natten i gävle då hon missat bussen ;)

Nej dags att sova om jag ska palla med morrondagen.

God Natt

.:Nypan:.



Världens finaste gulleplutt
<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0