Praktik



Snart börjar skolan och det är 15 veckors praktik nu i höst. Jag hade tänkt att vara ledig de 10 första veckorna sen göra det 5 sista. Men nu har jag planer på att endå försöka göra alla 15 veckor. Skrev till läraren igår och hon skulle försöka fixa plats åt mig även de två första perioderna(den tredje perioden har jag plats på bb/förlossning).

Fick iaf ett mail nyss från henne, jag har fått en plats på hedesunda hc den första perioden. Vafan det är ju över 4 mil dit. Ska man åka med buss lär jag först åka till gäve och byta där.. De kommer ju ta fan 1½ timme att åka.. Och åka bil, 8.5 mil om dagen i 5 veckor.. Fan va dyrt... Och jag har inte ens nån bil...


Jaja få se hur dehär ska gå.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0