Barnkalas & Julstress




Igår va vi iväg på barnkalas med Noel, B fyllde 1 år :) Kom dit strax efter 10 och kom inte hem förrän kl 16. Blidde så att vi blev kvar bra mkt längre än tänkt, men tiden bara flög förbi. Hade en trevlig förmiddag och eftermiddag :)


Idag är det dagen före julafton och jag kan ju inte direkt påstå att jag har några julkänslor. Jag är sjukt stressad, har så mkt att göra :( Kanske borde ha planerat detta bättre än att bara tänka "jag hinner"..

Idag ska jag;
Göra knäck
Köpa julskinka (rimmad så man gör allt själv)
Göra julskinkan (som tar x antal timmar)
Handla nån julklapp åt farfar
Handla julklappar till Wilma
Slå in alla julklappar
Storstäda
Gå ner i förrådet och leta reda på granen+julgranskulor
Klä julgranen


Ja dethär va väl ungefär det jag ska hinna med idag. Och nån hjälp av jimmy får jag inte då han jobbar eftermiddag (14-22). Kanske borde inse att detta är rätt omöjligt då jag har en busig liten unge här hemma. Tur man har mamma min som ställer upp typ jämt. Okej jag får skylla mig själv, fan va knäpp jag är som spart allt =/ Men det har varit så mkt i skolan och så, jag har fan inte hunnit.. Aja här har jag inte tid att sitta!

.:Nypan:.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0