Empty



Idag hade jag planer på att storstäda, sätta upp julgrejjer & fixa med adventsljusstakar och sånt som jag inte hunnit ännu. Hade även tänkt att börja skriva mitt arbete som ska va inne denhär veckan. Trodde att jag skulle komma en bra bit med det, men icke. Jag hann bara städa och sätta upp julgrejjerna o byta gardiner. Det är svårt när man har Noel som vill ha all ens uppmärksamhet och en karl som låg i sängen till 18:30 och inte gjorde många knop här hemma. Han har inte ens sagt ett ord om allt jag donat med idag.. Ja jag är måttligt irriterad och en aning besviken eller va man ska kalla det. Känns som man är osynlig... Allt jag gör märks inte och det jag inte gör märks som fan.

Nu har jag suttit nån timme och letat artiklar till arbetet. Fan va less jag är på skolan nu, jag hinner inte med, jag har ingen ork och jag har tappat sugen. 1 år kvar, ett jävla år och jag vet inte hur det ska gå när jag har noll motivation.

Nä kanske ska göra sig nått att äta innan jag ska sova. Skulle ha gjort nån mat så jag får matlåda med mig tills imorron men jag har inte hunnit och nu är kl för mkt för det...


.:Nypan:.






Kommentarer
Postat av: Marina

Kämpa på,Sandra.Du är jätteduktig.

2011-12-10 @ 19:55:46
Postat av: Marina

Kämpa på Sandra,du är jätteduktig.

2011-12-10 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0