Klar med praktiken!




Fick sluta tidigare idag, det va jättelugnt på bb idag. Imorgon skulle jag också ha jobbat men jag är ledig! Min handledare är sjuk så dom tyckte jag kunde vara hemma och skriva mitt arbete ist :) Nu är jag klar med praktiken, såååå skönt! Shit jag klarade det!! Nu är det bara ett arbete till som ska in, ska försöka få klart det i veckan. Ååå det går inte att förklara hur skönt det känns att ha klarat dessa 15 veckor! Dock önska jag att jag hade lite mer praktik på förlossningen för det va så roligt :P

.:Nypan:.




Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-17 @ 17:48:43
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0