School



Okej, denhär veckan har varit sjuuuukt jobbigt. Har suttit på föreläsningar hela dagarna i skolan. En ny kurs har startat, den jobbigaste och svåraste kursen på alla 3 år sägs det. Och JA jag förstår nu varför folk säger så. Det är så sjukt mkt att ni skulle inte tro mig om jag berättade. Dethär är första gången jag verkligen känner att jag kanske inte kommer klara mig. Jag fattar inte hur jag ska få in allt i min skalle. Det är heeelt omöjligt...Jag hoppas verkligen att det känns bättre efter alla seminarier men jag tvivlar starkt. Jag har 6 tentor på mig för att klara skiten, jag borde fan lyckas. Jag har aldrig misslyckats på ett prov nån gång men nu är jag väldigt osäker =/  Det ska iaf blir kul att tentaplugga med L igen <3

Funderar på att lägga mig.. Finns ju inget att göra här i min ensamhet. Spriten gick än en gång före mig. Nu är det inte långt kvar tills jag tar ett kliv...

.:Nypan:.










kommer aldrig mera tro på dina ord
kommer aldrig mera tro på nåns ord...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra jag finns här om du behöver någon att prata med. Kramar/Therese

2011-12-18 @ 10:58:20
Postat av: Alex

Du är inte värd ett sånt liv sandra du är för bra för honom! Jag finns här för dig, bara att höra av dig när du vill:) Du får jättegärna komma och hälsa på hos oss:) Vill träffa dig och lilla Noel snart:) Kram från mig och Bonzo

2011-12-18 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0