Allt och inget




Idag har jag spenderat dagen på waynes coffé på stan med Lotta. Vi gjorde klart patientfallen om hjärtsjukdomar som ska va klart tills seminariet på onsdag, och vi gjorde två stycken duggor. Skönt att ha det överstökat, nu kan man slappna av några dagar :) Mami kom förbi och käkade med oss, bjöd mig på en sallad.

Nu håller jag på o tvättar, va bara två maskiner. Fick bebiskläder av jimmys jobbarkompis, dom ska vi tvätta på söndag för då har vi också tvättid. Sen ska vi väl vika in dom i byrån kanske, mysigt :)

Kom nyss hem från mami, va dit och käkade kycklingpaj, gottans.

Snart kommer jimmy hem <3


Imorron ska jag till Andreas i skutskär, vi tänkte ha lite klassfest. Va in på bolaget och köpte alkoholfritt bubbelvin idag, gott men inte lika gott som alkohol i hehe. Få se hur det blir imorron, rätt drygt att vara bland fulla människor ;) Fast jag tror H skulle komma också, hon blir också nykter för hon har ju nyss fått barn :)



.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0