Bubbelbad



Har nyss tagit ett bubbelbad, gah va skönt jag har känt mig som ett äckel idag.. Har varit i skolan hela dagen, suttit på föreläsning från kl 8:30-15.30, helt stört jobbigt! Tack och lov har jag L som alltid förgyller min dag, va skulle jag gjort utan henne? :P Imorron ska jag och hon träffas, göra en dugga(ett miniprov) och svara på fallbeskrivningar om hjärt-kärl problem till seminariet. Wish us luck!

Ska väl börja med maten snart, karln min är väl hungrig när han kommer hem och han ska ha matlåda imorron. Kyckling, ris och currysås beställt. Lättlagat, skönt.

.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja det är så roligt att se, och vänta tills magen blir som en pyramid för bebisen trycker sig uppåt hahha, det är coolt ska du veta :D

2011-02-04 @ 08:49:14
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0