Det verkar ordna sig



Idag har jag suttit på två föreläsningar, först om lungsjukdomar och sen hjärtsjukdomar från kl 8:30 till kl 16.00. Jag är såååå trött. Imorron blir det två till under lika lång tid, ååå ja vet inte om jag orkar. Det är så obekväma stolar :(

Idag gick jag och pratade med en på skolan som har hand om studieuppehåll och individuella studieplaner och så. Hade ställt in mig på det värsta, alltså att jag ska behöva hoppa av skolan och sen börja i en ny klass istället för att bara skjuta upp praktiken och vara hemma med bebisen, och sen hoppa på med min klass igen när dom kommer från praktiken.

Nu verkar det iaf som det går att jag hoppar över 10 första veckorna av praktiken i höst, sen gör jag dom sista 5 veckorna samtidigt som mina klasskamrater(då är bebisen 6-7 månader). Sen går jag med min klass hela kvarstående skoltiden, fast när dom tar examen så har jag min praktik kvar och gör den då. Hon kunde inte lova nått men hon trodde det skulle funka. Det skulle ju va sååå bra. Jag vill verkligen inte börja ny klass!

Nu får jag vänta några veckor på svar. Ååå snälla låt det bli som jag vill

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0