Dötrött



Jag är dötrött, har bara sovit typ 4 timmar inatt. Va i skolan på förmiddagen, hade seminarie om lungsjukdomar. Åkte sen till valbo med morsan(som för övrigt fyller år idag, grattis mammsen). Vi kollade på en soffa hon sett, käkade på ikea och kollade runt lite. Sen åkte vi till gävle och kollade på soffor på lindholms möbler. När vi va klar med det åkte vi till barnens hus och kikade lite. Jag ville mäta barnvagnarna och jämföra dom med måtten på vagnen jag hittat på nätet. Hittade en vagn med dom måtten där som den på nätet har. Jag va rädd för att den på nätet skulle vara alldeles förlåg, men nää den på barnens hus med samma mått va inge låg utan den såg ju helt normal ut. Nu lutar det iaf åt att vi beställer vagnen från nätet nu när jag sett måtten på en vagn i verkligheten :P Ska avvakta ett tag till bara så jag inte ångrar mig, haha.

Aja jag ska krypa ner i sängen och få lite sömn, det är behövligt! Imorron är det skola igen på förmiddagen, då väntar metodövning - syrgasbehandling och sugning av luftvägar. Spännande :P

För övrigt så har jag varit lite orolig för jag har inte kännt bebisen så mycket på sistonde. Troligen så är den inne i nån jäsperiod nu och bara ligger och myser, eller så börjar det bli trångt där inne. Men typ hela dagen idag har den levt om där inne, mysigt :) Mamma har också kännt sparkarna från den för första gången. Och jag har haft sammandragningar HELA dagen typ hela tiden. Hela magen har dragit ihop sig och blivit stenhård, lite drygt =/

.:Nypan:.



Vi längtar efter dig lille du.
Lite jobbigt att inte veta kön på dig för
nu måste vi köpa allt i neutrala färger.
Men vi väntar så gärna, ska bli
spännande att se vem du är som döljer sig där inne
och se om du är en liten kille eller tjej :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0