Fit mum



Idag har jag inte gjort många knop här hemma. Sov till typ 11. Ringde sandvikenhus och klagade på grannen ovanpå, man kan tro det är elefantmaraton här uppe timme efter timme varje dag. Bristningsgränsen är nådd för länge sen, jimmy får psyk och jag likaså.. Han vill flytta, inte jag så jag ringde och klagade ist, dom skulle åka och prata med henne. Hoppas det blir bättre. Det är inte att hon går några steg fram och tillbaka, hon springer timme efter timme med hälarna så glasen i glasskåpet här nere skallrar.. Aja nog om henne, jag blir bara irriterad.

Nu väntar jag på jimmy, han slutar jobba om en timme. Då ska jag hänga på han och gymma igen :P Ska köpa månadskort. Bättre att betala 240kr för ett sånt, än betala 50 kr /gång. Betalade inget igår så jag tänkte köpa ett månadskort idag ist. Kan ju träna nån gång i veckan iaf om kroppen tillåter, det är ju bara bra att röra på sig. Konstigt hur mycket ett litet träningspass kan göra, igår kväll kände jag mig inte lika fet som jag gjort senaste månaderna, och idag känner jag mig fit. Och jag har träningsvärk, hahaha - i tricepsen, bröstet och insidan lår. Snacka om att jag är otränad, så lätta vikter som jag hade igår :P Nej idag blir det lite mera benövningar. Jag ska bli en fit mama! Sen efter det ska jag hem och lägga en inpackning i håret och sen ta mig ett bad.

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0