Födelsedag och alla hjärtans dag




Idag är det min födelsedag, och alla hjärtans dag. Jimmy jobbade natt och kom hem runt 6 imorse, mös lite innan vi somna om. Vakna runt 12 och gick upp.. Eftermiddagen spenderades på gymmet. Sen här hemma efter träningen tog jag och jimmy ett bubbelbad, mysigt.

Jag lagade mat, potatisgratäng, lövbit, persiljesmör och sallad, mycket gott. Alex va förbi och sa grattis och jag fick en present, fan va gulligt av dom. Jag hade inte köpt nått åt henne =/ Hon fyller ju också år idag :) Jag fick en bok, träning för gravida. Perfekt ju :D Jag har letat på nätet efter nå bra träningsövningar men inte hittat nått så boken va ju klockren. Blev jätteöveraskad och glad, tack så mkt <3

Nu ska jag äta lite kakor sen blir det nog sängen rätt tidigt. Tänkte läsa lite i min nya bok :D Imorron är det skola, ska upp före 7 :(

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag allihopa
.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0