God Natt



Idag va jag och jimmy iväg och storhandlade, nice att fylla upp kyl, frys och skafferi här hemma. Dock hade vi en massa mat kvar sen förra månaden när vi storhandlade, typ hela frysen och hela skafferiet. En hungrig gravido på storhandling, ja ni kan ju gissa varför de blev så mkt mat då. Jag plockade fan i allt jag såg tror jag haha. Men bra va det, för nu slapp vi köpa lika mkt. Fast notan gick endå på typ 1500 spänn. Men då köpte vi gummistövlar, massa tvättmedel, sköljmedel, schampo och sånt grejjs också.

Nu ikväll har jag lagat lasagne, mums det va gott. En underskattad maträtt skulle jag säga. Jimmy jobbar natt i helgen, fyfan va tråkigt :( Tror jag ska lägga mig, ryggen värker och det är bara skit på tv endå. Kanske ska passa på att läsa lite om folksjukdomar, när jimmy är hemma rör jag inte ens böckerna. Jag har en svinstor tenta i slutet på mars, fyfan börjar redan få panik.

På söndag kanske jag och jimmy åker upp till orsa och stannar där tills på måndag eller tisdag. Det är prat om att kanske ta en skotertur, grilla korv och ha det mysigt. Få se vad som händer, skulle va kul att göra nått :) Om inte annat är det bara härligt att komma ifrån viken ett tag.


.:Nypan:.



Jag och jimmy på dragracing i orsa sommaren -09
Hm fan va smal jag va, hah. Maybe one day again... ;P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0