Helgen



Helgen har flugit förbi, kan sammanfatta den lite kort.

Fredag: Då blev det utgång, vi va på typ alla uteställen här i stan. Kharma, lill puben, sportbaren och eight ball. Det va kul att komma ut, men det va också jävligt påfrestande att vara nykter och se allt elende. Shit vad alkohol kan förändra människor. Tänker inte gå in på några detaljer men de blev lite kaos här och där hela kvällen, men jag och jimmy höll iaf samt och hade kul..

På tal om fylla - fan man börjar ju funderar ju på om jag beter mig likadant när jag är full som vissa andra? Isf är det ju jävligt pinsamt.. Överallt va det ju folk som flippa ur. Och man skulle spela in alla människor som beter sig illa, dom skulle skämmas arslet av sig dagen efter och aldrig mer dricka en droppe. Kvällen avslutades iaf här hemma kl 5 på morron, bland annat efter lite skämt med motorsågen och brandlarmet som gick igång. Jag kunde inte annat än skratta fast jag egentligen ville bli arg.

Lördag: Apseg hela dagen efter liite sömn. Garnerade smörgåstårtorna som jag förberedde i fredags, sen bakade jag. Käkade på donken.. Kl 17 kom släkten till mamma och firade mig och henne, jag fyller nämligen år imorron(14:e) och mamma den 15:e. Jag fick massa fina blommor, pengar och en efterlängtad extern hårddisk på 1tb. Nu kan jag äntligen spara allt skit från datorn och formatera om den så den blir normal igen.

Söndag: Idag har jag och jimmy myst en hel del i soffan framför tv´n. Tvättat har vi också gjort, även bebiskläderna vi fick av jimmys arbetskompis tvättade vi idag :P Plus har vi sålt bilen :( Så nu är vi utan bil, drygt. Hoppas vi hittar nån ny snart.


Jaja det va en liten sammanfattning på helgen
.:Nypan:.





Såhär blev smörgåstårtorna
GÖTT va de!










Kommentarer
Postat av: william

mmm älskar:D

2011-02-13 @ 23:03:39
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Minns inte så mycket av fredagen...,hoppas du får en fin dag idag iallafall!

2011-02-14 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0