Klassfest




Igår åkte jag till skutskär på en liten klassträff, vi ur gävlegruppen träffades och hade skoj utanför skolans väggar. Andreas bjöd på asgod mat, 3 rätters, gissa om jag mådde bra :P Förrätt va en slags räkcoctail med avocado och lite annat i. Varmrätt baconlindad kycklingfilé med soltorkade tomater & ost inuti. Efterrätt va vaniljglass med varm hjortronsylt. Och en stor god sallad till det. Jag åt så jag höll på i spricka, men de satt som ett smäck :P

Blev där till runt 2 på natten, tiden flög iväg. Då åkte jag till en krog i skutskär och hämtade jimmy(han festade med sin moster och kusiner mm). Släppte av A & A i gävle, sen drog jag, jimmy och Lotta på max och käkade sen for vi hemåt.

Tack för en trevlig kväll igår classmates.

.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0