Korv i ugn




Ska bara berätta om nå gott jag lagade igår. Jimmy ville ha korv i ugn (ugnsbakad falukorv). Jo visst sa jag, sen börja jag fundera hur man gjorde det för jag har nog aldri gjort det. Hade i senap och ketchup mellan varje skåra i korven, la också i lök och tomat. La lite runt om också, och även lite färska champinjoner. Sen hade jag över en creme fraich med paprika och chilismak, och ost längst upp - sen in i ugnen.

Det blev fan skitgott. Mums mums de skall göras fler gånger. Nu står en kasslergratäng i ungen, nam nam!

.:Nypan:.




Kommentarer
Postat av: Kalla Fakta special

...läs minipip.blogg.se

2011-02-02 @ 22:13:06
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja jag kollade ner i golvet och kolla upp och då såg jag dig haha så de var inte direkt planerat hej ;) men vi ses kankse fler gånger där nere hhee.. är fan nere hela tiden nu känns de som :)



men visst är de mysigt med magen? :D

2011-02-03 @ 18:47:58
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0