Magbilder vecka 27



La ju aldrig upp några bilder på magen förra veckan så jag kan slänga upp nån nu ist. Idag har jag inte gjort så mkt.. Va på gymmet i två timmar med jimmy och J. Tränade ben, rumpa, armar, axlar.. Sen gick jag 50(!) min på gåbandet. Fan tiden gick så fort, har aldrig gått så länge på ett gåband förut. En sak är konstig, när jag promenerar ute får jag jätteont i magen, värsta hållen längs hela sidorna så jag knappt kan gå. Men på löpbandet känner jag nästan aldrig av det. Idag gick jag i 50 min inne på gymmet utan att känna nått, men sen när vi gick hemåt fick jag skitont och kunde knappt gå. Skumt detdär.

Nu ikväll va jag över till morsan och fikade lite, kollade på hennes nya soffa hon köpt.
Den va fin och passa bra där :)

.:Nypan:.






Vecka 27 (26+4)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0