Nya tag



Igår va jag i skolan heela dagen. Försov mig så dagen började inte bra, klockan 7:45 skulle L hämta mig, kl 7:41 vaknade jag, yeey! Skrek några svordomar medans jag flög upp ur sängen. Typ 7:50 va jag klar, då hade jag fått på mig kläder, borstat tänderna och plattat håret. Sminkningen fixade jag på riks 80. I skolan va det seminarie heela dagen, hade två muntliga redovisningar, dom gick bra.

Idag har jag inte gjort asmkt. Gick till farmor & farfar på em, följde med dom till högbo och tog en prommis med wilma. Stannade på willys och handlade lite påvägen hem. Nu ligger jag i soffan, ska väl värma lite tacos nu tror jag. Är inte så hungrig men jag måste tänka på lillbebisen som ska växa. Måste skärpa mig lite med mina matrutiner, dom är inte dom bästa om man säger så. Kan utan problem gå på tom mage en hel dag, not good!

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0