Party



Idag har jag stressat heeela dagen. Va upp på stan och letade blommor, fanns inga snygga på stan så jag fick skjuts till bernö av mami. Där hittade jag 3 st + krukor(fick dom som födelsedagspresent, jag fyller ju på måndag). Va hem och lämna dom, gick till morsan och förberedde två stycken smörgåstårtor(fyllningen) tills imorron när släkten kommer och grattar mig och mamma. Garneringen fixar jag imorron. Efter det gick jag hem, tog en liten powernap med jimmy i sängen. Sen in i duschen, efter det har jag bakat kakor. Nu har jag precis gjort mej klar, ska iväg på lite party hos Alex. Hon fyller också på måndag och hon ska ha lite födelsedagspartaj ikväll. Få se om det blir krogen sen, blir det så vet inte om jag ska med för jag är typ pank men men de visar sig.

Nu väntar jag på jimmy, sen ska vi väl dra. Jag blir ju nykter så vi tar bilen, en positiv grej med att va gravid och gå på fest, man slipper bekymra sig över hur man ska komma dit man ska utan det är bara tuta & köra :P


.:Nypan:.



SwedenRock-kryssningen okt -09






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0