Trött så trött...



Åå jag är så trött, helt slut känner jag mig. Endå har jag inte gjort mkt idag, duschat, fixat mig och åkt till morsans jobb en sväng för att låna bilen. Hos barnmorskan sist va mitt Hb-värde 115 (har jag för mig). Om man har ett värde på under 115 så har man blodbrist.. Kanske därför jag är så trött? Käkar järntabletter gör jag också, dom smakar urk.. Och dom verkar ju inte hjälpa heller, för några veckor sen låg mitt Hb-värde på nästan 130 och då käkade jag inga tabletter, och nu käkar jag men ligger på 115.. Haha jaja skit samma :P Snart är bebis ute och jag hoppas att jag blir piggare då (my wish lixom).

Igår kom jimmys mamma och mange hit en sväng. Dom hade varit i valbo och vi fick lite saker till bebisen :) En söt body med mössa som det stog Born 2011 på,  och tre böcker - två st mjuka böcker i tyg varav en hade små djur som lät när man tryckte på dom, och en "vanlig bok". Mirabell heter den, av astrid lindgren. Jag har faktiskt inte läst den så jag tänkte att jag ska läsa den för bebisen nån dag ;)

Nej ska ta och vila lite innan jimmy kommer från gymmet. Då ska vi åka och handla lite. Man går och längtar efter "lönen" men när den väl kommer så försvinner den lika snabbt =/ Jag sätter ju undan 2000kr till bebisen varje månad så man kan köpa allt som behövs sen. Då får jag lida ist, har inte ens råd att köpa nya skor eller gå till frissan, hah. Tattarmorsa? :P

.:Nypan:.



Tack så mkt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0