Trötttttt



Jag är så trött hela tiden, åå det är så jobbigt. Imorse hade jag svårt att ta mig ur sängen, tillslut pallrade jag mig upp. Åkte mot gävle 7:45. Hade metodövning till kl 11:30, sen åkte vi hemåt igen. Metodövningen va mycket bra, den handlade om syrgasbehandling och sugning av luftvägar. Fyfan säger jag bara om syrgas, det är inte bara att ge lite syrgas när det behövs utan det är ju huur mycket som helst man ska kunna och tänka på.

Lotta ville ha sällis & luncha så hon bjöd mig på donken i viken som en liten birthdaypresent. Tack lilla du, det satt som ett smäck :) När jag väl kom hem va jag dötrött och gick in och la mig i sängen med jimmy. Han sov fortfarande för han jobbar natt denhär veckan. Jag somnade där och låg halvdöd enda fram till halv 5 tror jag.. Efter det har det inte hänt mkt, har lagat mat och diskat bara.

Halsbrännan smög sig på för ett tag sen. Tog en tuggtablett mot det och jag tror faktiskt det hjälpte, thank god!

.:Nypan:.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0