"Är du gravid"?




Idag i skolan fick jag frågan, "jag måste bara fråga men är du gravid".. ? Känns så bra nu när man fått en kula och folk ser att man är på smällen. Känns bra att man inte bara ser lite småfet ut som man gjort tidigare, haha. Jag tänkte svara nej jag har bara lagt på mig lite under julen men jag kunde inte för ja börja garva. Nån stackare ska jag driva med så iaf ;)

Idag har jag som sagt varit i skolan, hade seminarium och redovisning inom vårdutveckling. Äntligen är denhär skitkursen snart slut, det är bara en individuell inlämningsuppgift(ett arbete) som ska va inne den 27:e sen är de klart! Då börjar nästa, folksjukdomar mm.. Åå de ska bli så kul, jag längtar. Nu blir det inte nå mkt arbeten som ska in, nu blir de tentaplugg som gäller. Jag trodde ALDRIG att jag skulle längta efter en tenta men det tycks jag göra nu?

De blir nog bra dehär, så småningom...

.:Nypan:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0