Barnvagn



Tänkte visa en bild på barnvagnen vi hittat på nätet och fastnat för. Det finns ju inga snygga barnvagnar ute i affärerna och jag har fastnat för denhär, den är sååå snygg. Det är en kombi, alltså först en liggvagn till bebisen sen kan man göra om den till sittvagn när barnet blir lite större. Finns i åtta färger och bland annat färgen svart och beige. Svart och beige på barnvagn är absolut det snyggaste tycker jag! Man får med bland annat skötväska, solparasoll och en bilbarnstol för bebisen. Tyvärr hittade jag ingen bild på när vagnen är sittvagn, men det är jättefin då också. Ja den här får det nog bli, hoppas bara den är lika fin i verkligheten som på bild =/




Priset ligger på runt 3500kr inklusive babybilbarnstol, det är ju ett jättebra pris. Nackdelen är att den skickas från tyskland för den säljs inte i sverige =/ Hittade denhär på tradera förut men nu säljs dom inte längre där. Den uppfyller senaste EU-säkerhetsgrejjset, och om man läser kommentarerna från köparna på tradera som köpt just denhär vagnen så är dom jättenöjd. Ja det visar sig va det blir för vagn men dehär ligger mig varmt om hjärtat och jimmy diggar den också.






Kommentarer
Postat av: eva

Vilken fin barnvagn och suveränt snygga färger:)

2011-01-20 @ 21:14:43
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0