Halsbränna



Hej halsbränna. Fyfan vilken halsbränna jag har, de svider och är en konstig känsla i hela strupen, åå =/ Får åka in och köpa nånting på apoteket idag mot det, såhär pallar jag inte att ha det..

Jimmy är och tränar, efter de ska vi åka in till valbo. Jag ska köpa några nya fiskar och nån växt till akvariet hade jag tänkt. Då blir vilda glad om det flyttar in några nya firrar :P

Idag har jag suttit från kl 9 tills nu (13) med K här hemma och pluggat. Fick ihop en sammanfattning på 7 sidor. Nu ska jag knåpa med en powerpoint, fyfan drygt. Sen blir de redovisning på måndag, inte nått jag längtar efter direkt.

Nej dags att betala räkningar, fick ju äntligen pengar från csn idag! Tråkigt bara att dom försvinner lika fort som dom kommer jämt =´(

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0