Ikea




Kom nyss hem från ikea. Jag och jimmy åkte dit för att kolla om de fanns nå kul att köpa för presentkortet vi fick av jimmys pappa i julklapp. Vi kikade bland annat efter ett vardagsrumsbord för vi behöver ett nytt. Hittade även en byrå som vi ska köpa och ha i sovrummet. Sen gick vi och spanade på barnavdelningen ;P Jimmy fastnade för gosedjuren och vi köpte 3 stora gosedjur med oss hem till bebisen. En kängeru, en lång orm och en stor krokodil. Vi köpte även en råtta till vilda och två skärbrädor. Jag har inte vela köpt nått till bebisen än eftersom jag fortfarande är rädd att allt inte ska gå som det ska. Men men jag har faktiskt fuskat lite med handlingen, dethär som vi köpte idag, men även en bebisfilt, och två mysdressar har jag köpt :P


 


150 cm lång orm





170 cm lång krokodil + en liten bebis







70 cm hög kängeru + en liten bebis






23 cm lång råtta till Vilda











Kommentarer
Postat av: eva

Åh va söta gosedjur och det är klart allt går bra nu med bebben när du gått så långt:)

kramiz

2011-01-08 @ 22:59:50
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0