Irish Coffe



Igår kom john och alex över(och bonzo) :) Dom drack irish coffe, jag höll mig till vatten. Efter ett tag drog grabbarna till puben och spelade biljard och drack öl. Jag och alex(och bonzo) stannade kvar hemma och snacka lite skit. Trevligt och behövligt :) Runt 00.30 kom grabbarna tillbaka så jag skjutsade hem dom.

Vilda är ju inte jätteförtjust i hundar så hon fick vara instängd på sovrummet först. Sen öppnade vi dörren så hon kunde röra sig fritt om hon ville. Hon va nyfiken och låg och kikade på bonzo hela tiden. Han är ju supersnäll och kattvan och ville fram till henne och nosa lite men det ville inte vilda, varje gång han kom förnära reste hon värsta superraggen haha. De gick iaf bra, tror hon kände igen han sen vi va hundvakt i en vecka. Då sov dom ju till och med i samma säng, fast på varsin sida om mig :P




Tog mig friheten att sno bilderna från alex, antar att det inte gör
nått att jag visar upp snyggningen ;)

Han är en så jäkla go, snäll och rolig hund, funderar på att
kidnappa han nån dag ;)





Kommentarer
Postat av: Alex

Ingen fara sandra :) Man måste väl dela med sig av världens goaste hund!

2011-01-26 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0