Magbilder vecka 24



Har tagit lite kort på magen idag. Alla bilder jag har tagit är på morronen innan jag ätit nått. Och varje gång jag knäpper så kommer på mig själv att "hålla in" magen, slappnar jag av och släpper ut magen blir den mycket större. Men men jag fortsätter som jag alltid gjort så blir de rätt :P









Ja jag ska ta ut piercingen eller köpa en PTFE- eller
bioflex barbell (böjlig graviditetsstav). Och min navel
börjar sakta men säkert krypa utåt och bli en
utåtnavel, gah va fult!




Jimmy messade och sa att jag skulle skicka bilder på magen. Nån på hans
jobb ville se om jag har tjej eller killmage. Så jag skicka iväg nån bild och
hon sa att de såg ut att vara en killmage, alltså att jag väntar en pojk.
Ska bli spännande att se va som kommer ut, jag är såååå nyfiken på
vad som döljer sig där inne. Men som man säger, den som väntar på nå gott
väntar aldrig förlänge. Men just nu känns denhär väntan som en
evighet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0