NamNam



Skrev ju igår att jag va förbannat sötsugen, gissa vad jag gjorde kl tolv på natten. Jo jag ställde mig och baka mockarutor, sånnadär med glasyr och kokos på. Åå de va så gott :P Ligger just nu och mumsar på några stycken också =/

Imorse låg jag & jimmy och drog oss läääänge, till kl 14:30 faktiskt haha. Magen min spände och gjorde typ ont. Kändes som magrutorna spändes ut, och på högra sidan drog det och strama som fan, troligen i ligamentet som livmodern sitter fast i? Jag kände knappt bebisen nånting, den brukar ju va aktiv på morron, den kanske sov? Jimmy ville väcka den och tog fram telefon och spelade musik för den. Först "jag är en gummibjörn", sen lite annan lugn musik. Sen spelade han även upp en saga, haha. Tyvärr blev den inte mer aktiv för det, kände nån spark bara :P

Nej nu ska jag plugga klart, äta upp min kaka och sen försöka sova. Jag ska va i skolan 8:30-16:30 imorron, KILL ME!

.:Nypan:.





Kommentarer
Postat av: Malin

haha du e gravidgalen!!Vem fan börjar baka mitt i natten?tokstolla;)

2011-01-13 @ 19:09:12
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0