Ny tv och stort klösträd




Igår åkte jag och jimmy in till valbo. Det fanns en billig 42" tv på expert som jag sett i en tidningsannons, kosta bara 3299kr. Kände att det är lika bra att slå till på den om de ska bli nån ny tv innan bebisen kommer. Så vi köpte en sån, den passa bra här hemma i hyllan :P Jag lära in på apoteket för min halsbränna höll på att döda mig så vi åkte in på köpis och köpte nå tabletter, men dom funka ju fan inte. Vi va in på djurmagazinet och handla. Jag skulle bara köpa nå nya fiskar och nån akvarieväxt, men jimmy såg ett stort klösträd som han tyckte vilda skulle ha(jag har pratat om att hon nån gång ska få ett sånt som går enda upp till taket). Det va nedsatt från 1500 till 995 kr så vi köpte det till henne. Det blev även en råtta och 10kg everclean kattsand och rakblad till akvarieskrapan. 

När vi kom hem skruva jimmy ihop klösträdet medans jag fixade i akvariet med nya fiskarna och växterna. Vi flyttade glasskåpet och ställde klösträdet bredvid akvariet, det blev riktigt nice. Vilda älskar sin nya stora klösis, hon dissade oss inatt och sov i "hängmattan" som sitter på den haha. Äntligen är det snyggt i akvariet också, tänk va några nya fiskar och nya växter kan göra.

Efter vi fixat med det så satte jimmy upp nya tv´n i vardagsrummet och flyttade in den gamla i sovrummet :D Äntligen, nu börjar de hända saker ;P


.:Nypan:.

LG 42" Plasma-TV














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0