Ryggont




Igår höll jag igång nästan hela dagen, storstädade och grejjade här hemma. Det fick jag smaka på sen, överansträngde mig och fick asont i ryggen. Hade ont hela kvällen, hela natten och hela dagen idag. Jag har alltid haft problem med ryggen men nu gör det verkligen jätteont när jag överansträngt mig. Det känns som hela höger sida i svanken är krossad, och att en kniv är inkörd mellan kotorna. Jag kan knappt gå, varje steg när jag ska stödja på högerbenet är jag påväg att rasa ihop i en hög pga smärta.. Det går knappt att gå, jag skulle behöva ett par kryckor.

Nej jag måste ta det lugnt i fortsättningen, pallar inte med att ha det såhär =/

Idag i skolan va magen verkligen ivägen, hade föreläsningar HELA dagen från 8.30-16.00 och det va verkligen jobbigt. Hade ingen stans att vila armarna för jag kunde inte ha dom i kors över magen som jag brukar för då gjorde det ont i magen. Sen lära jag ta ur navelpiercingen för den sved och gjorde ont. Hoppas inte hålet växer igen nu =/

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0