Skolarbete




Drar iväg till Gävle för att möta upp Andreas och Alex för lite grupparbete. Jag är så jääävla skoltrött, denhär kursen suger verkligen. Bara arbeten arbeten arbeten som ska in. Jag HATAR att skriva arbeten. Det är nästan så att man längtar efter att plugga in och ha en tenta. Fast när man väl sitter där och pluggar inför tentan så klagar man lika mkt då och längtar efter grupparbeten. Aja aldrig blir man nöjd :P Snart är iaf denhär trök-kursen slut. Har bara dethär grupparbetet som ska in, sen ska jag göra ett individuellt arbete och ha några seminarium sen är de klaaaart! Då börjar nästa kurs, och på den blir det massa tentor =/ Blöh jag är så skoltrött, vill inge mer :( Bara två år kvar nu, yeey! Nu i jan så har jag klarat av ett år! :)


.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0