Storhandlat




Imorse följde jag med jimmy till sjukan, fan dom kan ju verkligen INGENTING jag blir så lack.. Och inte fattar dom nånting heller. Vafan ger jag mig in i för jävla yrke? Ja vi fick inte mkt hjälp där int..

Efter det åkte vi och kollade på en bil vi såg på nätet igår. En apsnygg röd skoda octavia sportvariant. (En kombi, jimmy vill byta upp sig nu när bebis kommer). Tyvärr va det massor med små stenskott på hela huven och framskärmarna så vi lessna ur. Va ledsen vi blev för båda vi hade verkligen kärat ner oss i den.

På eftermiddagen åkte vi till valbo och jag köpte en skolbok begagnat, efter det åkte vi till ica och STORHANDLADE mat, de blev hur mycket som helst. Nu ekar de inte längre i kylskåp, frys och skafferi här hemma. Me like!

På väg hem svängde vi in på donken och tog oss ett varsitt bigmac-mål ;)

.:Nypan:.



Skoda Octavia RS Turbo




Skoda Octavia RS Turbo



Skoda Octavia RS Turbo



Skoda Octavia RS Turbo



Skoda Octavia RS Turbo



Skoda Octavia RS Turbo





Åh snygga bilfan synd att de va så mkt skavanker på dig. Du hade varit perfekt för oss. Röd och svart som är överlägset snyggast, snygg inredning, drar lite bensin, ett bra märke.. Ååh..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0