TRÖTT



Jag är sååå trött, ska nog gå och sova snart, det ska bli så jäkla skönt.. Jag har sovit ungefär 3 timmar inatt. Gick och la mig kl 2 inatt efter att jag pluggat klart, somnade inte förrän runt 3. Kl 6 kom jimmy hem från jobbet, sen kunde jag inte somna om. Kl 7:45 åkte jag till skolan, kom hem kl 16:30. När jag kom hem åkte jag till mammas jobb och lämnade tillbaka bilen jag låna idag, sen åkte jag och jimmy och besiktade våran mazda. När vi kom hem gjorde jag mat, och nu är jag typ dööööööd.

Imorron ska jag träffa bästa lotta, vi ska hjälpas åt lite med skolarbete och ska jag skvallra vad hon måste göra till sina seminarium hon ska ha på fredag, jag vet nämligen det eftersom jag hade mina idag ;)

Nej tack för mig för ikväll!
.:Nypan:.



Min fina älskling och jag sommaren -10 i ockelbo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0